• +302271040636
  • info@learnonlyviaempathy.gr
  • Στεφάνου Τσουρή 5, 82100 , Χίος
  • Βίκυ Σγουρέλλη

    να διδάξουμε στα παιδιά τον τρόπο που πρέπει να μαθαίνουν, την αγάπη για την ίδια τη μάθηση και όχι απλά να τα προετοιμάζουμε για την επόμενη σχολική μέρα
    Βίκυ Σγουρέλλη - Ιδιοκτρήτρια Learn Only Via Empathy

    Βιογραφικό

    Η Βίκυ Σγουρέλλη είναι ιδρύτρια του κέντρου διαφοροποιημένης εκμάθησης Αγγλικών  Learn Only Via Empathy (L.O.V.E. English),Καθηγήτρια Αγγλικών/Παιδαγωγός/Συγγραφέας,υπεύθυνη εκδοτικού οίκου Books with shoes/Εκδότρια και αρθρογράφος του περιοδικού Unspotted.Παράλληλα  σπουδάστρια Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας του πανεπιστημίου του Derby.

    ΣΠΟΥΔΕΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

    -BA English literature and Language/ University of Derby-Mediterranean College

    – BSc (Hons) Applied Psychology (admission 2024)

    – Master of Arts in Education/Special Educational Needs and Disabilities-University of Derby-Mediterranean College

    -Edip MA Shipping
    – Υπεύθυνη εκπαιδευτικού προγράμματος και δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού προσαρμοσμένο στις ανάγκες των μαθητών
    – Υπεύθυνη ένταξης καινοτόμων τεχνολογικών μέσων στην ένταξη του μαθήματος και εκπαίδευση εκπαιδευτικών σε αυτά.
    – Υπεύθυνη καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων των μαθητών.
    – Υπεύθυνη ομαλής ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και υποστήριξής τους.
    – Υπεύθυνη προετοιμασίας των μαθητών για τις εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας στην Αγγλική γλώσσα.

    Καινοτομία

    Ειδίκευση στην βιωματική, πολυ-αισθητηριακή και με χρήση νέων τεχνολογιών διδασκαλία μαθητών όλων των δυνατοτήτων.
    – Υπεύθυνη για την δημιουργία καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος μέσω βιωματικής μάθησης και ενσωμάτωσης διαδραστικής τεχνολογίας στην Αγγλική γλώσσα (flipped classroom/αντίστροφη τάξη, CLIL -Συνδυασμένη Εκμάθηση Επιστημονικού Αντικειμένου και Ξένης Γλώσσας, STEM projects).Στόχος η εσωτερική παρακίνηση μαθητών όλων των δυνατοτήτων καθώς και η αποδοτική ένταξη τους σε τάξεις άνω των δύο ατόμων. Το πρόγραμμα ήταν το πρώτο στην Ελλάδα καθώς και η σχολή ήταν η πρώτη που χρησιμοποίησε iPad ως κύριο μέσο διδασκαλίας.

    Προγράμματα Συνεχιζόμενης Εκπαιδευτικής Κατάρτισης

    – EPS/School Specialty-Literacy and Intervention-Academy of Orton-Gillingham Practitioners and Educators
    – Αυτισμός: Συμπτώματα και Αντιμέτωπιση-Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    – Συμβουλευτική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση και στα Παιδιά- Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    – Επιχειρηματικότητα στην Εκπαίδευση- Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    – Διαχείριση Χωρισμού – Διαζυγίου Γονέων – Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    – Teaching Hope and Optimism:Positive Psychology in Action-Institute of Child Education and Psychology
    – Supporting Students with Special Needs Through the Use of iPAD Applications- Institute of Child Education and Psychology

    -Leaders of Learning -Harvard

    -Writing for social justice-Berkeley

    Συνέδρια - Έρευνα

    – MA Education Works Conference-University of Derby [2016]
    – Εισηγήτρια με έπαινο για την καινοτομία της έρευνας στο «Συμπόσιο Έρευνας στην Ειδική Αγωγή» με τίτλο παρουσίασης «Οι αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τον ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και YouTube στην συνεχιζόμενη επαγγελματική τους κατάρτιση στην Ειδική Αγωγή» [2016]
    – Εισηγήτρια στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Αναζητώντας την καινοτομία-Χρήση ψηφιακών εργαλείων και νέων τεχνολογιών»ΕΚΕΔΙΣΥ[2018]
    – Διοργανώτρια του πρώτου μαθητικού συνεδρίου μαθητών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αγγλική γλώσσα «Teens Talk» [Μάρτιο,2018]

    Σεμινάρια

    – How to combine technology and materials to create effective lessons and motivate students-
    – Classification and Statutory Surveys-Lloyd’s Register
    – Environmental Regulatory Update-ABS Academy
    – Alfa Laval PureSOx Scrubber Technology-Technava SA
    – ERMA FIRST BWTS-ERMA FIRST Training Academy

    Προσφορά - Βραβεύσεις

    -Άριστη διπλωματική εργασία με θέμα που δεν είχε ερευνηθεί μέχρι τη χρονολογία  σύνταξης της διπλωματικής εργασίας.

    Vicly Sgourelli dissertation

    – Υποτροφίες σε μαθητές με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα – Love English [2005-εως σήμερα]
    – Εθελοντική προσφορά στον σύλλογο ατόμων με αναπηρία. (Δημιουργία γραφιστικού υλικού και εκστρατειών ενημέρωσης πάνω σε θέματα ειδικής αγωγής, ένταξης και αποδοχής ατόμων με αναπηρία σε σχολεία, δημιουργία και διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οργάνωση εκδηλώσεων του εθελοντικού δυναμικού). [2013-2014]
    – Συντονισμός Εκπαιδευτικού προγράμματος στην Αγγλική γλώσσα και Διδασκαλία Αγγλικών στους μαθητές της μαθητικής Στέγης Καρδαμύλων «Το Σπίτι της Μαρίας – Στέγη Παιδείας και Πολιτισμού» [2017-2018]
    – Διδασκαλία Ναυτιλιακών Αγγλικών στους σπουδαστές AEN πλοιάρχων και μηχανικών στα πλαίσια του προγράμματος “TSAKOS Cadet Steps” της Tsakos Columbia Ship Management με την μέθοδο STEM και e-learning.
    – Τιμητική Πλακέτα από το Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας &Παράδοσης για την εκπαιδευτική προσφορά της στο «Σπίτι της Μαρίας» (2018 και 2019)

    Συγγραφικό Έργο

    Τα Βασίλεια των Αγγλοχρόνων και ο Be

    Τα Βασίλεια των Αγγλοχρόνων και ο Be

    Ένα μοναδικό βιβλίο εκμάθησης της Αγγλικής Γραμματικής!

    Τη Νύχτα που τα Παπούτσια Ζωντανεύουν

    Τη Νύχτα που τα Παπούτσια Ζωντανεύουν

    Στη χώρα της Φαντασιοπληξίας υπάρχει ένα μοναχικό, τριώροφο

    Μέμορι ο Κλειδοκράτορας της Μνήμης και το Αιώνιο Μυστικό του Δε Θυμάμαι

    Μέμορι ο Κλειδοκράτορας της Μνήμης και το Αιώνιο Μυστικό του Δε Θυμάμαι

    Ο Γουίλ δεν μπορεί να θυμηθεί! Είναι διαφορετικός!

    Κοιτά μαμά…η θάλασσα!

    Κοιτά μαμά…η θάλασσα!

    Πώς ένα παιδί βλέπει τη μητέρα του;
    Σε αυτό το δίγλωσσο (Ελληνικά-Αγγλικά) παιδικό ποίημα, το ίδιο το παιδί μας αφηγείται την ομοιότητα της μητέρας του με τη θάλασσα.
    Με τις φουρτούνες της, αλλά και την απέραντη ζεστασιά και αγάπη της. Μια θάλασσα έτοιμη να επιστρατεύσει τα κύματά της για να το προστατεύσει.

    How do children perceive their mothers? In this romantic bilingual poem (English & Greek), children themselves narrate the way their mothers resemble the sea. The sea…is not always calm but we worship her, nonetheless.

    Eφη-βία :Είμαι η Σάρα

    Εφη-βία: Είμαι η Σάρα

    Το βιβλίο ΕΦΗ-ΒΙΑ, δίνει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να ακούσει τις σκέψεις μιας έφηβης και να συμμετάσχει ενεργά στην εσωτερική της πάλη. Σκέψεις… Οι σκέψεις είναι κάτι τόσο προσωπικό, κανείς άλλος δεν μπορεί να τις ακούσει. Μπορεί να είναι τόσο πολλές στη διάρκεια της ημέρας, που είναι αδύνατο να τις παρακολουθήσουμε όλες. Έχουν όμως τόση δύναμη.

    Αυτό είναι ένα από θέματα που θίγει το βιβλίο ΕΦΗ-ΒΙΑ. Τις σκέψεις που κάνουμε για τον εαυτό μας, για τον κόσμο, για τους άλλους. Σκέψεις για το πώς μας βλέπουν οι άλλοι. Ειδικά αυτό κυριαρχεί στη ζωή των εφήβων.

    Εικονογράφηση: Εμμανουήλ Κοτρώτσιος

    Δεν είμαι πριγκίπισσα!

    Δεν είμαι πριγκίπισσα!

    Η Ελένη μια μέρα αποφασίζει ότι δε θέλει να την αποκαλούν οι γονείς της πριγκίπισσα!
    Ξεκινάει λοιπόν… επανάσταση στο ροζ!
    Ένα έμμετρο παιδικό παραμύθι για ανεξάρτητα και δυναμικά κορίτσια κατάλληλο για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας.

    To Τέρας μέσα μου

    Το Τέρας μέσα μου

    Το «τέρας» είναι ο εαυτός μας. Αυτός που συγκρουόμαστε πολλές φορές. Η σύγκρουση αυτή είναι αναπόφευκτη.